Czy druki reklamowe to przeżytek?
W dobie cyfryzacji mogłoby się wydawać, że klasyczne formy reklamy, czyli wszystkie materiały drukowane, na których można umieścić logo własnej firmy, będą sukcesywnie wypierane przez ich elektroniczne odpowiedniki. W taki trend silnie wpisują się również wszelkie ruchy pro-ekologiczne, wszak mniejsze zużycie papieru (nawet bezdrzewnego) to oddech dla natury, mniej odpadów i chemikaliów używanych w druku.Dlaczego więc mimo wielu przesłanek, drukarnie mają się całkiem dobrze, targi materiałów reklamowych odnotowują stały wzrost liczby odwiedzających, a cała branża druków reklamowych nie narzeka na brak zleceń?
Druk reklamowy to produkt
Coś namacalnego, coś, co można dotknąć, obejrzeć w dowolnej chwili, w dowolnym miejscu, z dala od niebieskiego ekranu monitora lub telefonu. Powąchać, schować do portfela, torby, odłożyć na półkę, zawiesić na ścianie. Produkt, który może być praktyczny, funkcjonalny i może towarzyszyć nam na co dzień. Jeśli jest dobrej jakości, wyprodukowany z dobrych materiałów, sam w sobie jest też doskonałym pomysłem na prezent – dla klienta, dla partnera, dla bliskiej osoby.
Zaprezentuj swoją firmę
Każda firma, której zależy na rozwoju, dba o stałych Klientów, jednocześnie szukając nowych. Spotkania biznesowe, oferty reklamowe, ogłoszenia w mediach branżowych to wciąż główne kanały prezentowania własnej marki na rynku. Rozpoznawalne logo umieszczone na wizytówce wręczanej potencjalnym klientom, ulotka z chwytliwym hasłem, plakat lub billboard przykuwający uwagę, zaproszenie na event organizowany w ciekawym miejscu, naklejki umieszczane w dyskretnych, ale widocznych miejscach, kompletna oferta reklamowa przekazana w praktycznej teczce z logo i danymi kontaktowymi – to zaledwie kilka możliwości zdobycia nowych klientów, jakie oferuje nam druk reklamowy.
Długofalowa współpraca z klientami
Dobry klient to lojalny klient. Jeśli dbasz o sprawną i dobrą obsługę, materiały reklamowe mogą skutecznie wspierać działania nastawione na długofalową współpracę. Wydrukuj praktyczny kalendarz, który będzie towarzyszył twojemu partnerowi przez cały rok. Korespondencję papierową drukuj na eleganckim papierze firmowym. Materiały reklamowe to również cała branża gadżetów, na których można umieścić własne logo. Długopisy, smycze, breloki, maskotki, odzież a nawet produkty spożywcze – tutaj ogranicza Cię już tylko własna wyobraźnia.
Druki reklamowe w codziennym życiu
Nie musisz zakładać własnej firmy, aby czerpać z ogromu możliwości, jakie oferuje druk reklamowy. Drukarnie wciąż prześcigają się w pomysłach na ciekawe produkty, które można drukować nawet w małych nakładach – druk cyfrowy umożliwia dziś stworzenie nawet jednego egzemplarza. Kubek ze zdjęciem wnuków to świetny pomysł na prezent z okazji Dnia Dziadka/Babci. Fotoksiążka ze zdjęciami z ważnego wydarzenia lub podróży to pamiątka na całe życie. Puzzle z motywem własnego zwierzaka to prawdziwa gratka na zimowe wieczory.Nieograniczone możliwości jakie oferuje druk reklamowy gwarantuje, że każdy może znaleźć ciekawy dla siebie produkt, niezależnie od budżetu jakim dysponuje.
Autor:Artykuł został przygotowany przez drukarnię cyfrową www.kseroa0.pl specjalizującej się w druku wielkoformatowym. |